Tuesday 10 February 2015

PUTERI GP AKTIF HULUR TABUNG GAZA




Pergerakan Puteri UMNO Gelang Patah meneruskan usaha mengisi dana Tabung Prihatin Gaza Puteri UMNO yang digerakkan secara bersepadu di peringkat nasional.
      Ketua Puteri UMNO Gelang Patah,  Fazilah Musakuti ketika ditemui berkata pihaknya tidak akan jemu menghulurkan tabung itu kerana rasa prihatin dengan nasib malang seagama Islam kita yang diserang musuh di bumi Palestin.

     “Setiap kali Puteri mengadakan majlis, tabung ini akan terus digerakkan oleh Ahli Jawatankuasa  Puteri Umno sama ada di peringkat cawangan atau bahagian. Biarpun sepuluh sen yang dimasukkan ke dalam Tabung Prihatin Gaza, itu menunjukkan keiklhasan penyumbang membantu masyarakat di Palestin.
     Menurutnya lagi, di sepanjang usaha Puteri UMNO Gelang Patah menggerakkan tabung itu, pihaknya mendapat sokongan yang padu dari semua pihak.
     “Kita berharap melalui kutipan tabung itu, ia diharap mampu membantu meringankan beban penduduk Palestin.  Puteri UMNO Gelang Patah juga mengecam kekejaman rejim Zionis Israil  ke atas bumi Palestin  yang sudah berlanjutan lebih 60 tahun,” jelasnya lagi.

No comments:

Post a Comment